Oferta dla szkół podstawowych

Biologia w szkole podstawowej



Najwygodniejszym sposobem na zapoznanie się możliwościami
sprzętu Vernier jest skorzystanie z gotowych zestawów czujników.
Zostały one przygotowane tak, aby pozwolić na przeprowadzenie szeregu
doświadczeń z Podstawy Programowej. Każdy z nich można w miarę pojawiających
się zainteresowań i potrzeb rozbudować. Aby zapewnić pełen komfort pracy
z sprzętem, Vernier zapewnia swoim użytkownikom darmowe materiały dydaktyczne oraz oprogramowanie .
Zestaw Vernier Biologia Starter
Czujniki Verniersą zbudowane z myślą o dzieciach, dlatego są wytrzymałe i bardzo
proste w obsłudze. Posiadają 5-letnią gwarancję producenta. Zachęcamy do zakupu
kilku zestawów i eksperymentowania w grupach. Nic tak nie cieszy dzieci,
jak możliwość osobistego, bezpośredniego działania. Naprawdę warto spróbować.

Zestaw został dobrany tak, aby umożliwić realizację wybranych zagadnień z Podstawy Programowej.
Czujnik temperatury | Czujnik pH | Czujnik światłai koloru | Czujnik CO2 | Biokomora | |
---|---|---|---|---|---|
Podstawa programowa Biologia |
GDX−TMP | GDX−PH | GDX−LC | GDX−CO2 | BC−250 |
Praca grupowa | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Kiełkowanie roślin | ✓ | ✓ | |||
Fotosynteza i oddychanie roślin | ✓ | ||||
Stało i zmiennocieplność zwierząt | ✓ | ||||
Składniki pokarmowe produktów | ✓ | ||||
Fermentacja drożdży | ✓ | ✓ | ✓ | ||
Powietrze wydychane - skład | ✓ | ✓ | |||
Warunki życia organizmów i ich tolerancja | ✓ | ✓ | |||
Wykonywanie pomiarów zgodnie z instrukcją | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
- Kilka uwag o działaniu:
-
Proponowane zestawy zawierają wyłącznie czujniki.
Aby wyświetlić pomiary, pokazać i omówić wynik,
należy użyć dowolnego komputera, laptopa, tabletu lub telefonu.
Warunkiem koniecznym jest, aby urządzenie używane do wyświetlania
danych posiadało Bluetooth 4.x, który pozwoli na połączenie się
z czujnikiem. Jest to standardowa cecha, którą posiada każdy
nowoczesny sprzęt. Jeśli zdarzyłoby się, że posiadany komputer
nie ma Bluetooth ®, za kilkanaście złotych można dokupić
do komputera adapter. Mówiąc prosto – powiedz nam co masz,
my zadbamy aby działało.
Czujniki mają wbudowane akumulatory (podobne jak w telefonie), które należy od czasu do czasu naładować. Można w tym celu użyć dowolnej ładowarki USB, czy gniazda komputera USB. Kabel jest zawsze w zestawie.

Zestaw Vernier Biologia Medium
Czujniki Vernier są zbudowane z myślą o dzieciach, dlatego są wytrzymałe i bardzo proste w obsłudze. Posiadają 5-letnią gwarancję producenta.
Zachęcamy do zakupu kilku zestawów i eksperymentowania w grupach. Nic tak nie cieszy dzieci, jak możliwość osobistego, bezpośredniego działania. Naprawdę warto spróbować.

Zestaw został dobrany tak aby umożliwić realizację wielu zagadnień z Podstawy Programowej.
Czujnik temperatury | Czujnik pH | Czujnik światła i koloru | Czujnik CO2 | Biokomora | Czujnik tętna | Czujnik EKG | Czujnik oddechu | Czujnik tlenu | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Podstawa programowa Biologia |
GDX−TMP | GDX−PH | GDX−LC | GDX−CO2 | BC−250 | GDX−HR | GDX−EKG | GDX−RS | GDX−O2 |
Praca grupowa | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Kiełkowanie roślin | ✓ | ✓ | ✓ | ||||||
Fotosynteza i oddychanie roślin | ✓ | ||||||||
Stało i zmiennocieplność zwierząt | ✓ | ||||||||
Składniki pokarmowe produktów | ✓ | ||||||||
Fermentacja drożdży | ✓ | ✓ | ✓ | ||||||
Powietrze wydychane - skład | ✓ | ✓ | ✓ | ||||||
Warunki życia organizmów i ich tolerancja | ✓ | ✓ | |||||||
Wykonywanie pomiarów zgodnie z instrukcją | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Wysiłek a tętno | ✓ | ✓ |
- Kilka uwag o działaniu:
-
Proponowane zestawy zawierają wyłącznie czujniki. Aby wyświetlić pomiary,
pokazać i omówić wynik, należy użyć dowolnego komputera, laptopa,
tabletu lub telefonu. Warunkiem koniecznym jest, aby urządzenie używane
do wyświetlania danych posiadało Bluetooth 4.x, który pozwoli na połączenie
się z czujnikiem. Jest to standardowa cecha, którą posiada każdy nowoczesny
sprzęt. Jeśli zdarzyłoby się, że posiadany komputer nie ma Bluetooth ®,
za kilkanaście złotych można dokupić do komputera adapter USB.
Mówiąc prosto – powiedz nam co masz, my zadbamy aby działało.
Czujniki mają wbudowane akumulatory (podobne jak w telefonie), które należy od czasu do czasu naładować. Można w tym celu użyć dowolnej ładowarki USB, czy gniazda komputera USB. Kabel jest zawsze w zestawie.

Zestaw Vernier Biologia Deluxe
Czujniki Vernier są zbudowane z myślą o dzieciach, dlatego są wytrzymałe
i bardzo proste w obsłudze. Posiadają 5-letnią gwarancję producenta.
Zachęcamy do zakupu kilku zestawów i eksperymentowania w grupach. Nic tak nie cieszy dzieci, jak możliwość osobistego, bezpośredniego działania. Naprawdę warto spróbować.
Wersja Deluxe poza czujnikami zawieradodatkowo interfejs LabQuest2. Interfejs LabQuest2 jest urządzeniem zaprojektowanym ściśle do prowadzenia badań. Posiadaekran dotykowy, wszelkie potrzebne możliwości komunikacyjne (wifi, bluetooth, USB) oraz kilka portów dla czujników przewodowych. [LINK DO LABQUEST 2]. Jeśli budżet na to pozwala, polecamy jego zakup jako zdecydowanie najwygodniejsze rozwiązanie. Zastosowanie interfejsu w tym zestawie pozwala bez ograniczeń dobierać czujniki, także te przewodowe.
Zachęcamy do zakupu kilku zestawów i eksperymentowania w grupach. Nic tak nie cieszy dzieci, jak możliwość osobistego, bezpośredniego działania. Naprawdę warto spróbować.
Wersja Deluxe poza czujnikami zawieradodatkowo interfejs LabQuest2. Interfejs LabQuest2 jest urządzeniem zaprojektowanym ściśle do prowadzenia badań. Posiadaekran dotykowy, wszelkie potrzebne możliwości komunikacyjne (wifi, bluetooth, USB) oraz kilka portów dla czujników przewodowych. [LINK DO LABQUEST 2]. Jeśli budżet na to pozwala, polecamy jego zakup jako zdecydowanie najwygodniejsze rozwiązanie. Zastosowanie interfejsu w tym zestawie pozwala bez ograniczeń dobierać czujniki, także te przewodowe.

Zestaw został dobrany tak aby umożliwić realizację wielu zagadnień z Podstawy Programowej.
Czujnik temperatury | Czujnik pH | Czujnik światła i koloru | Czujnik CO2 | Biokomora | Czujnik tętna | Czujnik EKG | Czujnik oddechu | Czujnik tlenu | Kolorymetr | Czujnik dzwięku | Mikroskop | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Podstawa programowa Biologia |
GDX−TMP | GDX−PH | GDX−LC | GDX−CO2 | BC−250 | GDX−HR | GDX−EKG | GDX−RS | GDX−O2 | GDX−COL | GDX−SND | BD−EDU−100 |
Praca grupowa | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | |
Kiełkowanie roślin | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ||||||||
Fotosynteza i oddychanie roślin | ✓ | ✓ | ✓ | |||||||||
Stało i zmiennocieplność zwierząt | ✓ | |||||||||||
Składniki pokarmowe | ✓ | |||||||||||
Fermentacja drożdży | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ||||||||
Powietrze wydychane | ✓ | ✓ | ✓ | |||||||||
Warunki życia organizmów i ich tolerancja | ✓ | ✓ | ✓ | |||||||||
Wykonywanie pomiarów zgodnie z instrukcją | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Wysiłek i tętno | ✓ | ✓ | ||||||||||
Hałas | ✓ |
- Kilka uwag o działaniu:
-
Zestaw zawiera czujniki bezprzewodowe, przewodowe oraz interfejs LabQuest2,
z którym łączymy czujniki. Interfejs jest bardzo elastyczny, pozwoli
w przyszłości rozbudować laboratorium o kolejne czujniki,
według potrzeb (Vernier posiada w ofercie ponad 80 czujników jakie można do niego podłączyć).
Czujniki bezprzewodowe mają wbudowane akumulatory (podobne jak w telefonie), dlatego należy je od czasu do czasu naładować. Można w tym celu użyć dowolnej ładowarki USB, czy gniazda komputera USB (kabel jest zawsze w zestawie). Jeśli nie ma dostępnej ładowarki, można podłączyć do gniazda LabQuest2.
LabQuest2 jest urządzeniem z ekranem, samodzielnym i wystarczającym do prowadzenia zajęć. Jeśli jednak istnieje potrzeba podłączenia go do komputera (na przykład aby wyświetlić ekran na rzutniku), należy tylko podłączyć go do wolnego portu USB w komputerze i zainstalować darmowe oprogramowanie współpracujące. [Link do vernier.com/downloads]
Fizyka w szkole podstawowej



Najwygodniejszym sposobem na zapoznanie się możliwościami sprzętu Vernier jest skorzystanie
z gotowych zestawów czujników. Zostały one przygotowane tak, aby pozwolić na przeprowadzenie szeregu
oświadczeń z Podstawy Programowej. Każdy z nich można w miarę pojawiających się zainteresowań i potrzeb rozbudować.
Aby zapewnić pełen komfort pracy z sprzętem, Vernier zapewnia swoim użytkownikom darmowe materiały dydaktyczne oraz oprogramowanie.
Zestaw Vernier Fizyka Starter
Czujniki Verniersą zbudowane z myślą o dzieciach, dlatego są wytrzymałe i bardzo proste w obsłudze.
Posiadają 5-letnią gwarancję producenta.
Zachęcamy do zakupu kilku zestawów i eksperymentowania w grupach. Nic tak nie cieszy dzieci, jak możliwość osobistego, bezpośredniego działania. Naprawdę warto spróbować.
Zachęcamy do zakupu kilku zestawów i eksperymentowania w grupach. Nic tak nie cieszy dzieci, jak możliwość osobistego, bezpośredniego działania. Naprawdę warto spróbować.

Zestaw został dobrany tak, aby umożliwić realizację wybranych zagadnień z Podstawy Programowej.
Czujnik temperatury | Czujnik siły | Czujnik ruchu | Czujnik ciśnienia | Czujnik napięcia | Czujnik prądu | Czujnik światła i koloru | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Podstawa programowa Fizyka |
GDX−TMP | GDX−FOR | GDX−MD | GDX−GP | GDX−VOLT | GDX−CUR | GDX−LC |
Praca grupowa | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Stan skupienia | ✓ | ||||||
Przewodnictwo cieplne | ✓ | ||||||
Wyznaczanie ciepła własciwego wody | ✓ | ||||||
Równowaga termiczna ciał | ✓ | ||||||
Konwekcja | ✓ | ||||||
Zasady dynamiki Newtona | ✓ | ||||||
Siła i wyznaczanie jej wartości | ✓ | ||||||
Ruch i jego parametry | ✓ | ||||||
Kreślenie drogi, prędkości i przyspieszenia | ✓ | ||||||
Ruch okresowy i jego parametry | ✓ | ✓ | |||||
Ciśnienie cieczy | ✓ | ||||||
Ciśnienie gazu | ✓ | ||||||
Ciśnienie słupa cieczy | ✓ | ||||||
Prawo Archimedesa | ✓ | ||||||
Gęstość substancji - oznaczanie | ✓ | ||||||
Obwody elektryczne - budowa | ✓ | ✓ | |||||
Przewodniki - oznaczanie oporu | ✓ | ✓ | |||||
Światło białe jako mieszanina barw | ✓ | ||||||
Prowadzenie doświadczeń wg instrukcji | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
- Kilka uwag o działaniu:
-
Proponowane zestawy zawierają wyłącznie czujniki. Aby wyświetlić pomiary, pokazać i omówić wynik,
należy użyć dowolnego komputera, laptopa, tabletu lub telefonu. Warunkiem koniecznym jest,
aby urządzenie używane do wyświetlania danych posiadało Bluetooth 4.x, który pozwoli na połączenie się
z czujnikiem. Jest to standardowa cecha, którą posiada każdy nowoczesny sprzęt. Jeśli zdarzyłoby się,
że posiadany komputer nie ma Bluetooth ®, za kilkanaście złotych można dokupić do komputera adapter USB.
Mówiąc prosto – powiedz nam co masz, my zadbamy aby działało.
Czujniki mają wbudowane akumulatory (podobne jak w telefonie), które należy od czasu do czasu naładować. Można w tym celu użyć dowolnej ładowarki USB, czy gniazda komputera USB. Kabel jest zawsze w zestawie.

Zestaw Vernier Fizyka Medium
Czujniki Verniersą zbudowane z myślą o dzieciach, dlatego są wytrzymałe i bardzo proste w obsłudze. Posiadają 5-letnią gwarancję producenta.
Zachęcamy do zakupu kilku zestawów i eksperymentowania w grupach. Nic tak nie cieszy dzieci, jak możliwość osobistego, bezpośredniego działania.
Naprawdę warto spróbować.

Zestaw zawiera to co zestaw STARTER oraz dodatkowo:
Tor z wózkami do eksperymentów z dynamiki

Model obwodu elektrycznego
Czujnik temperatury | Czujnik siły | Czujnik ruchu | Czujnik ciśnienia | Czujnik napięcia | Czujnik prądu | Czujnik światła i koloru | Tor z wózkami | Obwody elektryczne | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Podstawa programowa Fizyka |
GDX−TMP | GDX−FOR | GDX−MD | GDX−GP | GDX−VOLT | GDX−CUR | GDX−LC | DTS−GDX | VCB2 |
Praca grupowa | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Stan skupienia | ✓ | ||||||||
Przewodnictwo cieplne | ✓ | ||||||||
Wyznaczanie ciepła własciwego wody | ✓ | ||||||||
Równowaga termiczna ciał | ✓ | ||||||||
Konwekcja | ✓ | ||||||||
Zasady dynamiki Newtona | ✓ | ✓ | |||||||
Siła i wyznaczanie jej wartości | ✓ | ✓ | |||||||
Zasady zachowania energii mechanicznej | ✓ | ✓ | |||||||
Ruch i jego parametry | ✓ | ✓ | |||||||
Kreślenie drogi, prędkości i przyspieszenia | ✓ | ✓ | |||||||
Ruch okresowy i jego parametry | ✓ | ✓ | |||||||
Ciśnienie cieczy | ✓ | ||||||||
Ciśnienie gazu | ✓ | ||||||||
Ciśnienie słupa cieczy | ✓ | ||||||||
Prawo Archimedesa | ✓ | ||||||||
Gęstość substancji - oznaczanie | ✓ | ||||||||
Obwody elektryczne - budowa | ✓ | ✓ | ✓ | ||||||
Przewodniki - oznaczanie oporu | ✓ | ✓ | ✓ | ||||||
Światło białe jako mieszanina barw | ✓ | ||||||||
Prowadzenie doświadczeń wg instrukcji | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
- Kilka uwag o działaniu:
-
Proponowane zestawy zawierają wyłącznie czujniki. Aby wyświetlić pomiary, pokazać i omówić wynik,
należy użyć dowolnego komputera, laptopa, tabletu lub telefonu. Warunkiem koniecznym jest, aby
urządzenie używane do wyświetlania danych posiadało Bluetooth 4.x, który pozwoli na połączenie się
z czujnikiem. Jest to standardowa cecha, którą posiada każdy nowoczesny sprzęt. Jeśli zdarzyłoby się,
że posiadany komputer nie ma Bluetooth , za kilkanaście złotych można dokupić do komputera adapter USB.
Mówiąc prosto – powiedz nam co masz, my zadbamy aby działało.
Czujniki mają wbudowane akumulatory (podobne jak w telefonie), które należy od czasu do czasu naładować. Można w tym celu użyć dowolnej ładowarki USB, czy gniazda komputera USB. Kabel jest zawsze w zestawie.

Zestaw Vernier Fizyka Deluxe
Czujniki Verniersą zbudowane z myślą o dzieciach, dlatego są wytrzymałe i bardzo proste w obsłudze.
Posiadają 5-letnią gwarancję producenta.
Zestaw DELUXE złożyliśmy z myślą o stanowisku w centrum klasy. Wyrzutnia pocisków robi wrażenie na dzieciach. Takich lekcji się nie zapomina.
Zestaw DELUXE złożyliśmy z myślą o stanowisku w centrum klasy. Wyrzutnia pocisków robi wrażenie na dzieciach. Takich lekcji się nie zapomina.

Zestaw zawiera to co zestaw STARTER oraz dodatkowo:
Tor z wózkami do eksperymentów z dynamiki

Model obwodu elektrycznego

Dodatkowe czujniki : dźwięku , pola magnetycznego i ruchu obrotowego.

Zestaw został dobrany tak, aby umożliwić realizację większości zagadnień z Podstawy Programowej.
Czujnik temperatury | Czujnik siły | Czujnik ruchu | Czujnik ciśnienia | Czujnik napięcia | Czujnik prądu | Czujnik światła i koloru | Tor z wózkami | Obwody elektryczne | Czujnik pola magnetycznego | Czujnik dzwięku | Czujnik ruchu obrotowego | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Podstawa programowa Fizyka |
GDX−TMP | GDX−FOR | GDX−MD | GDX−GP | GDX−VOLT | GDX−CUR | GDX−LC | DTS−GDX | VCB2 | GDX−3MG | GDX−SND | GDX−RMS |
Praca grupowa | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Stan skupienia | ✓ | |||||||||||
Przewodnictwo cieplne | ✓ | |||||||||||
Wyznaczanie ciepła własciwego wody | ✓ | |||||||||||
Równowaga termiczna ciał | ✓ | |||||||||||
Konwekcja | ✓ | |||||||||||
Zasady dynamiki Newtona | ✓ | ✓ | ||||||||||
Siła i wyznaczanie jej wartości | ✓ | ✓ | ||||||||||
Zasady zachowania energii mechanicznej | ✓ | ✓ | ||||||||||
Ruch i jego parametry | ✓ | ✓ | ||||||||||
Kreślenie drogi, prędkości i przyspieszenia | ✓ | ✓ | ||||||||||
Ruch okresowy i jego parametry | ✓ | ✓ | ||||||||||
Ciśnienie cieczy | ✓ | |||||||||||
Ciśnienie gazu | ✓ | |||||||||||
Ciśnienie słupa cieczy | ✓ | |||||||||||
Prawo Archimedesa | ✓ | |||||||||||
Gęstość substancji - oznaczanie | ✓ | |||||||||||
Obwody elektryczne - budowa | ✓ | ✓ | ✓ | |||||||||
Przewodniki - oznaczanie oporu | ✓ | ✓ | ✓ | |||||||||
Światło białe jako mieszanina barw | ✓ | |||||||||||
Ruch okresowy i jego partametry | ✓ | |||||||||||
Oddziaływania magnetyczne magnesów i ziemskie | ✓ | |||||||||||
Pole magnetyczne przewodnika z pradem | ✓ | |||||||||||
Fale dżwiękowe w powietrzu | ✓ | |||||||||||
Wysokość dżwięku a częstotliwość | ✓ | |||||||||||
Prowadzenie doświadczeń wg instrukcji | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
- Kilka uwag o działaniu:
-
Proponowane zestawy zawierają wyłącznie czujniki. Aby wyświetlić pomiary, pokazać i omówić wynik,
należy użyć dowolnego komputera, laptopa, tabletu lub telefonu. Warunkiem koniecznym jest, aby
urządzenie używane do wyświetlania danych posiadało Bluetooth 4.x, który pozwoli na połączenie się
z czujnikiem. Jest to standardowa cecha, którą posiada każdy nowoczesny sprzęt. Jeśli zdarzyłoby się,
że posiadany komputer nie ma Bluetooth , za kilkanaście złotych można dokupić do komputera adapter USB.
Mówiąc prosto – powiedz nam co masz, my zadbamy aby działało.
Czujniki mają wbudowane akumulatory (podobne jak w telefonie), które należy od czasu do czasu naładować. Można w tym celu użyć dowolnej ładowarki USB, czy gniazda komputera USB. Kabel jest zawsze w zestawie.
Chemia w szkole podstawowej



Najwygodniejszym sposobem na zapoznanie się możliwościami sprzętu Vernier jest skorzystanie
z gotowych zestawów czujników. Zostały one przygotowane tak, aby pozwolić na przeprowadzenie szeregu
oświadczeń z Podstawy Programowej. Każdy z nich można w miarę pojawiających się zainteresowań i potrzeb rozbudować.
Aby zapewnić pełen komfort pracy z sprzętem, Vernier zapewnia swoim użytkownikom darmowe materiały dydaktyczne oraz oprogramowanie.
Zestaw Vernier Chemia Starter
Czujniki Verniersą zbudowane z myślą o dzieciach, dlatego są wytrzymałe i bardzo proste w obsłudze.
Posiadają 5-letnią gwarancję producenta.
Zachęcamy do zakupu kilku zestawów i eksperymentowania w grupach. Nic tak nie cieszy dzieci, jak możliwość osobistego, bezpośredniego działania. Naprawdę warto spróbować.
Zachęcamy do zakupu kilku zestawów i eksperymentowania w grupach. Nic tak nie cieszy dzieci, jak możliwość osobistego, bezpośredniego działania. Naprawdę warto spróbować.

Zestaw został dobrany tak, aby umożliwić realizację wybranych zagadnień z Podstawy Programowej.
Czujnik temperatury | Czujnik pH | Czujnik konduktywności | |
---|---|---|---|
Podstawa programowa Chemia |
GDX−TMP | GDX−PH | GDX−CON |
Praca grupowa | ✓ | ✓ | ✓ |
Reakcja chemiczna | ✓ | ✓ | ✓ |
Reakcja syntezy, analizy i wymiany | ✓ | ✓ | ✓ |
Właściwości produktów codziennego użytku | ✓ | ||
Efekt energetyczny reakcji | ✓ | ||
Korozja i jej czynniki | ✓ | ||
Otrzymywanie tlenu wodoru, tlenku węgla (IV) | ✓ | ||
Rozpuszczanie w wodzie | ✓ | ||
Otrzymywanie kwasów tlenowych | ✓ | ✓ | |
Otrzymywanie wodorotlenków | ✓ | ✓ | |
Przewodnictwo wody i roztworów | ✓ | ||
pH wody destylowanej, kwasów i wodorotlenków | ✓ | ||
Badanie pH żywności i chemii domowej | ✓ | ||
Badanie pH podczas mieszania kwasu z zasadą | ✓ | ✓ | |
Otrzymywanie trudnorozpuszczalnych soli | ✓ | ||
Otrzymywanie wodorotlenków | ✓ | ||
Etanol i jego właściwości | ✓ | ✓ | |
Glicerol i jego właściwości | ✓ | ✓ | |
Kwasy karboksylowe - właściwości i reakcje | ✓ | ✓ | |
Białka - właściwości i reakcje | ✓ | ✓ | |
Węglowodany proste i złożone- właściwości | ✓ | ✓ | |
Prowadzenie doświadczeń | ✓ | ✓ | ✓ |
- Kilka uwag o działaniu:
-
Proponowane zestawy zawierają wyłącznie czujniki. Aby wyświetlić pomiary, pokazać i omówić wynik,
należy użyć dowolnego komputera, laptopa, tabletu lub telefonu. Warunkiem koniecznym jest,
aby urządzenie używane do wyświetlania danych posiadało Bluetooth 4.x, który pozwoli na połączenie się
z czujnikiem. Jest to standardowa cecha, którą posiada każdy nowoczesny sprzęt. Jeśli zdarzyłoby się,
że posiadany komputer nie ma Bluetooth®, za kilkanaście złotych można dokupić do komputera adapter USB.
Mówiąc prosto – powiedz nam co masz, my zadbamy aby działało.
Czujniki mają wbudowane akumulatory (podobne jak w telefonie), które należy od czasu do czasu naładować. Można w tym celu użyć dowolnej ładowarki USB, czy gniazda komputera USB. Kabel jest zawsze w zestawie.

Zestaw Vernier Chemia Medium
Czujniki Verniersą zbudowane z myślą o dzieciach, dlatego są wytrzymałe i bardzo proste w obsłudze. Posiadają 5-letnią gwarancję
producenta.
Zachęcamy do zakupu kilku zestawów i eksperymentowania w grupach. Nic tak nie cieszy dzieci, jak możliwość osobistego, bezpośredniego działania. Naprawdę warto spróbować.
Zachęcamy do zakupu kilku zestawów i eksperymentowania w grupach. Nic tak nie cieszy dzieci, jak możliwość osobistego, bezpośredniego działania. Naprawdę warto spróbować.

Zestaw został dobrany tak, aby umożliwić realizację większości zagadnień z Podstawy Programowej.
Czujnik temperatury | Czujnik pH | Czujnik konduktywności | Czujnik ciśnienia | Czujnik CO2 | |
---|---|---|---|---|---|
Podstawa programowa Chemia |
GDX−TMP | GDX−PH | GDX−CON | GDX−GP | GDX−CO2 |
Praca grupowa | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Reakcja chemiczna | ✓ | ✓ | ✓ | ||
Reakcja syntezy, analizy i wymiany | ✓ | ✓ | ✓ | ||
Właściwości produktów codziennego użytku | ✓ | ||||
Efekt energetyczny reakcji | ✓ | ||||
Korozja i jej czynniki | ✓ | ||||
Otrzymywanie tlenu wodoru, tlenku węgla (IV) | ✓ | ||||
Rozpuszczanie w wodzie | ✓ | ||||
Otrzymywanie kwasów tlenowych | ✓ | ✓ | |||
Otrzymywanie wodorotlenków | ✓ | ✓ | |||
Przewodnictwo wody i roztworów | ✓ | ||||
pH wody destylowanej, kwasów i wodorotlenków | ✓ | ||||
Badanie pH żywności i chemii domowej | ✓ | ||||
Badanie pH podczas mieszania kwasu z zasadą | ✓ | ✓ | |||
Otrzymywanie trudnorozpuszczalnych soli | ✓ | ||||
Otrzymywanie wodorotlenków | ✓ | ||||
Etanol i jego właściwości | ✓ | ✓ | |||
Glicerol i jego właściwości | ✓ | ✓ | |||
Spalanie alkanów | ✓ | ✓ | |||
Kwasy karboksylowe - właściwości i reakcje | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | |
Białka - właściwości i reakcje | ✓ | ✓ | |||
Węglowodany proste i złożone- właściwości | ✓ | ✓ | ✓ | ||
Prowadzenie doświadczeń | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
- Kilka uwag o działaniu:
-
Proponowane zestawy zawierają wyłącznie czujniki. Aby wyświetlić pomiary, pokazać i omówić wynik,
należy użyć dowolnego komputera, laptopa, tabletu lub telefonu. Warunkiem koniecznym jest, aby
urządzenie używane do wyświetlania danych posiadało Bluetooth 4.x, który pozwoli na połączenie się
z czujnikiem. Jest to standardowa cecha, którą posiada każdy nowoczesny sprzęt. Jeśli zdarzyłoby się,
że posiadany komputer nie ma Bluetooth, za kilkanaście złotych można dokupić do komputera adapter USB.
Mówiąc prosto – powiedz nam co masz, my zadbamy aby działało.
Czujniki mają wbudowane akumulatory (podobne jak w telefonie), które należy od czasu do czasu naładować. Można w tym celu użyć dowolnej ładowarki USB, czy gniazda komputera USB. Kabel jest zawsze w zestawie.

Zestaw Vernier Chemia Deluxe
Czujniki Verniersą zbudowane z myślą o dzieciach, dlatego są wytrzymałe i bardzo proste w obsłudze.
Posiadają 5-letnią gwarancję producenta.
Zestaw DELUXE złożyliśmy z myślą o stanowisku w centrum klasy. Wyrzutnia pocisków robi wrażenie na dzieciach. Takich lekcji się nie zapomina.
Zestaw DELUXE złożyliśmy z myślą o stanowisku w centrum klasy. Wyrzutnia pocisków robi wrażenie na dzieciach. Takich lekcji się nie zapomina.

Zestaw został dobrany tak, aby umożliwić realizację większości zagadnień z Podstawy Programowej.
Czujnik temperatury | Czujnik pH | Czujnik konduktywności | Czujnik ciśnienia | Czujnik CO2 | Czujnik tlenu | Czujnik tlenu rozpuszczonego | Licznik kropel | Czujnik siły | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Podstawa programowa Chemia |
GDX−TMP | GDX−PH | GDX−CON | GDX−GP | GDX−CO2 | GDX−O2 | GDX−ODO | GDX−DC | GDX−FOR |
Praca grupowa | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Reakcja chemiczna | ✓ | ✓ | ✓ | ||||||
Reakcja syntezy, analizy i wymiany | ✓ | ✓ | ✓ | ||||||
Właściwości produktów codziennego użytku | ✓ | ✓ | |||||||
Efekt energetyczny reakcji | ✓ | ||||||||
Korozja i jej czynniki | ✓ | ✓ | |||||||
Otrzymywanie tlenu wodoru, tlenku węgla (IV) | ✓ | ✓ | ✓ | ||||||
Rozpuszczanie w wodzie | ✓ | ||||||||
Otrzymywanie kwasów tlenowych | ✓ | ✓ | ✓ | ||||||
Otrzymywanie wodorotlenków | ✓ | ✓ | ✓ | ||||||
Przewodnictwo wody i roztworów | ✓ | ||||||||
pH wody destylowanej, kwasów i wodorotlenków | ✓ | ✓ | |||||||
Badanie pH żywności i chemii domowej | ✓ | ||||||||
Badanie pH podczas mieszania kwasu z zasadą | ✓ | ✓ | ✓ | ||||||
Otrzymywanie trudnorozpuszczalnych soli | ✓ | ||||||||
Otrzymywanie wodorotlenków | ✓ | ✓ | |||||||
Etanol i jego właściwości | ✓ | ✓ | |||||||
Glicerol i jego właściwości | ✓ | ✓ | |||||||
Spalanie alkanów | ✓ | ✓ | |||||||
Kwasy karboksylowe - właściwości i reakcje | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | |||||
Białka - właściwości i reakcje | ✓ | ✓ | |||||||
Węglowodany proste i złożone- właściwości | ✓ | ✓ | ✓ | ||||||
Prowadzenie doświadczeń | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
- Kilka uwag o działaniu:
-
Proponowane zestawy zawierają wyłącznie czujniki. Aby wyświetlić pomiary, pokazać i omówić wynik,
należy użyć dowolnego komputera, laptopa, tabletu lub telefonu. Warunkiem koniecznym jest, aby
urządzenie używane do wyświetlania danych posiadało Bluetooth 4.x, który pozwoli na połączenie się
z czujnikiem. Jest to standardowa cecha, którą posiada każdy nowoczesny sprzęt. Jeśli zdarzyłoby się,
że posiadany komputer nie ma Bluetooth , za kilkanaście złotych można dokupić do komputera adapter USB.
Mówiąc prosto – powiedz nam co masz, my zadbamy aby działało.
Czujniki mają wbudowane akumulatory (podobne jak w telefonie), które należy od czasu do czasu naładować. Można w tym celu użyć dowolnej ładowarki USB, czy gniazda komputera USB. Kabel jest zawsze w zestawie.
Przyroda w szkole podstawowej



Najwygodniejszym sposobem na zapoznanie się możliwościami
sprzętu Vernier jest skorzystanie z gotowych zestawów czujników.
Zostały one przygotowane tak, aby pozwolić na przeprowadzenie szeregu
doświadczeń z Podstawy Programowej. Każdy z nich można w miarę pojawiających
się zainteresowań i potrzeb rozbudować. Aby zapewnić pełen komfort pracy
z sprzętem, Vernier zapewnia swoim użytkownikom darmowe materiały dydaktyczne oraz oprogramowanie .
Zestaw Vernier Przyroda Starter
Czujniki Verniersą zbudowane z myślą o dzieciach, dlatego są wytrzymałe i bardzo
proste w obsłudze. Posiadają 5-letnią gwarancję producenta.
Zachęcamy do zakupu kilku zestawów i eksperymentowania w grupach. Nic tak nie cieszy dzieci, jak możliwość osobistego, bezpośredniego działania. Naprawdę warto spróbować.
Zachęcamy do zakupu kilku zestawów i eksperymentowania w grupach. Nic tak nie cieszy dzieci, jak możliwość osobistego, bezpośredniego działania. Naprawdę warto spróbować.

Zestaw został dobrany tak, aby umożliwić realizację wybranych zagadnień z Podstawy Programowej.
Czujnik temperatury | Czujnik pH | Czujnik światła i koloru | Czujnik ciśnienia | |
---|---|---|---|---|
Podstawa programowa Przyroda |
GDX−TMP | GDX−PH | GDX−LC | GDX−GP |
Praca grupowa | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Składniki środowiska i ich wpływ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Czynniki warunkujące życie | ✓ | ✓ | ✓ | |
Przystosowania organizmów do życia | ✓ | |||
Pomiary i obserwacje składników pogody | ✓ | |||
Obserwacje w terenie | ✓ | ✓ | ✓ | |
Wpływ pory roku | ✓ | ✓ | ||
Warunki życia w wodzie | ✓ | |||
Kierunki główne | ||||
Zastosowanie termometru | ✓ | |||
Wykonywanie pomiarów zgodnie z instrukcją | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Organizm człowieka | ✓ | |||
Fotosynteza | ✓ | |||
Oddychanie | ✓ | |||
Sprężystość, kruchość i plastyczność ciał |
- Kilka uwag o działaniu:
-
Proponowane zestawy zawierają wyłącznie czujniki.
Aby wyświetlić pomiary, pokazać i omówić wynik,
należy użyć dowolnego komputera, laptopa, tabletu lub telefonu.
Warunkiem koniecznym jest, aby urządzenie używane do wyświetlania
danych posiadało Bluetooth 4.x, który pozwoli na połączenie się
z czujnikiem. Jest to standardowa cecha, którą posiada każdy
nowoczesny sprzęt. Jeśli zdarzyłoby się, że posiadany komputer
nie ma Bluetooth ®, za kilkanaście złotych można dokupić
do komputera adapter. Mówiąc prosto – powiedz nam co masz,
my zadbamy aby działało.
Czujniki mają wbudowane akumulatory (podobne jak w telefonie), które należy od czasu do czasu naładować. Można w tym celu użyć dowolnej ładowarki USB, czy gniazda komputera USB. Kabel jest zawsze w zestawie.

Zestaw Vernier Przyroda Medium
Czujniki Vernier są zbudowane z myślą o dzieciach, dlatego są wytrzymałe i bardzo proste w obsłudze. Posiadają 5-letnią gwarancję producenta.
Zachęcamy do zakupu kilku zestawów i eksperymentowania w grupach. Nic tak nie cieszy dzieci, jak możliwość osobistego, bezpośredniego działania. Naprawdę warto spróbować.

Zestaw został dobrany tak aby umożliwić realizację wielu zagadnień z Podstawy Programowej.
Czujnik temperatury | Czujnik pH | Czujnik światła i koloru | Czujnik ciśnienia | Czujnik pola magnetycznego | Czujnik CO2 | Czujnik oddechu | Czujnik siły | Czujnik tlenu rozpuszczonego | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Podstawa programowa Przyroda |
GDX−TMP | GDX−PH | GDX−LC | GDX−GP | GDX−3MG | GDX−CO2 | GDX−RB | GDX−FOR | GDX−ODO |
Praca grupowa | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Składniki środowiska i ich wpływ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | |||
Czynniki warunkujące życie | ✓ | ✓ | ✓ | ||||||
Przystosowania organizmów do życia | ✓ | ✓ | |||||||
Pomiary i obserwacje składników pogody | ✓ | ||||||||
Obserwacje w terenie | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ||||
Wpływ pory roku | ✓ | ✓ | |||||||
Warunki życia w wodzie | ✓ | ✓ | |||||||
Kierunki główne | ✓ | ||||||||
Zastosowanie termometru | ✓ | ||||||||
Wykonywanie pomiarów zgodnie z instrukcją | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Organizm człowieka | ✓ | ✓ | ✓ | ||||||
Fotosynteza | ✓ | ✓ | |||||||
Oddychanie | ✓ | ✓ | ✓ | ||||||
Sprężystość, kruchość i plastyczność ciał | ✓ |
- Kilka uwag o działaniu:
-
Proponowane zestawy zawierają wyłącznie czujniki. Aby wyświetlić pomiary,
pokazać i omówić wynik, należy użyć dowolnego komputera, laptopa,
tabletu lub telefonu. Warunkiem koniecznym jest, aby urządzenie używane
do wyświetlania danych posiadało Bluetooth 4.x, który pozwoli na połączenie
się z czujnikiem. Jest to standardowa cecha, którą posiada każdy nowoczesny
sprzęt. Jeśli zdarzyłoby się, że posiadany komputer nie ma Bluetooth ®,
za kilkanaście złotych można dokupić do komputera adapter USB.
Mówiąc prosto – powiedz nam co masz, my zadbamy aby działało.
Czujniki mają wbudowane akumulatory (podobne jak w telefonie), które należy od czasu do czasu naładować. Można w tym celu użyć dowolnej ładowarki USB, czy gniazda komputera USB. Kabel jest zawsze w zestawie.

Zestaw Vernier Przyroda Deluxe
Czujniki Vernier są zbudowane z myślą o dzieciach, dlatego są wytrzymałe
i bardzo proste w obsłudze. Posiadają 5-letnią gwarancję producenta.
Zachęcamy do zakupu kilku zestawów i eksperymentowania w grupach. Nic tak nie cieszy dzieci, jak możliwość osobistego, bezpośredniego działania. Naprawdę warto spróbować.
Wersja Deluxe poza czujnikami zawiera dodatkowo interfejs LabQuest2. Interfejs LabQuest2 jest urządzeniem zaprojektowanym ściśle do prowadzenia badań. Posiadaekran dotykowy, wszelkie potrzebne możliwości komunikacyjne (wifi, bluetooth, USB) oraz kilka portów dla czujników przewodowych. [LINK DO LABQUEST 2]. Jeśli budżet na to pozwala, polecamy jego zakup jako zdecydowanie najwygodniejsze rozwiązanie. Zastosowanie interfejsu w tym zestawie pozwala bez ograniczeń dobierać czujniki, także te przewodowe.
Zachęcamy do zakupu kilku zestawów i eksperymentowania w grupach. Nic tak nie cieszy dzieci, jak możliwość osobistego, bezpośredniego działania. Naprawdę warto spróbować.
Wersja Deluxe poza czujnikami zawiera dodatkowo interfejs LabQuest2. Interfejs LabQuest2 jest urządzeniem zaprojektowanym ściśle do prowadzenia badań. Posiadaekran dotykowy, wszelkie potrzebne możliwości komunikacyjne (wifi, bluetooth, USB) oraz kilka portów dla czujników przewodowych. [LINK DO LABQUEST 2]. Jeśli budżet na to pozwala, polecamy jego zakup jako zdecydowanie najwygodniejsze rozwiązanie. Zastosowanie interfejsu w tym zestawie pozwala bez ograniczeń dobierać czujniki, także te przewodowe.

Zestaw został dobrany tak aby umożliwić realizację wielu zagadnień z Podstawy Programowej.
Czujnik temperatury | Czujnik pH | Czujnik światła i koloru | Czujnik ciśnienia | Czujnik pola magnetycznego | Czujnik CO2 | Czujnik oddechu | Czujnik siły | Czujnik tlenu rozpuszczonego | Czujnik tętna | Mikroskop | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Podstawa programowa Przyroda |
GDX−TMP | GDX−PH | GDX−LC | GDX−GP | GDX−3MG | GDX−CO2 | GDX−RB | GDX−FOR | GDX−ODO | GW−HR | BD−EDU−100 |
Praca grupowa | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Składniki środowiska i ich wpływ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | |||||
Czynniki warunkujące życie | ✓ | ✓ | ✓ | ||||||||
Przystosowania organizmów do życia | ✓ | ✓ | ✓ | ||||||||
Pomiary i obserwacje składników pogody | ✓ | ||||||||||
Obserwacje w terenie | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ||||||
Wpływ pory roku | ✓ | ✓ | |||||||||
Warunki życia w wodzie | ✓ | ✓ | |||||||||
Kierunki główne | ✓ | ||||||||||
Zastosowanie termometru | ✓ | ||||||||||
Wykonywanie pomiarów zgodnie z instrukcją | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Organizm człowieka | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | |||||||
Fotosynteza | ✓ | ✓ | |||||||||
Oddychanie | ✓ | ✓ | ✓ | ||||||||
Sprężystość, kruchość i plastyczność ciał | ✓ | ✓ |
- Kilka uwag o działaniu:
-
Zestaw zawiera czujniki bezprzewodowe, przewodowe oraz interfejs LabQuest2,
z którym łączymy czujniki. Interfejs jest bardzo elastyczny, pozwoli
w przyszłości rozbudować laboratorium o kolejne czujniki,
według potrzeb (Vernier posiada w ofercie ponad 80 czujników jakie można do niego podłączyć).
Czujniki bezprzewodowe mają wbudowane akumulatory (podobne jak w telefonie), dlatego należy je od czasu do czasu naładować. Można w tym celu użyć dowolnej ładowarki USB, czy gniazda komputera USB (kabel jest zawsze w zestawie). Jeśli nie ma dostępnej ładowarki, można podłączyć do gniazda LabQuest2.
LabQuest2 jest urządzeniem z ekranem, samodzielnym i wystarczającym do prowadzenia zajęć. Jeśli jednak istnieje potrzeba podłączenia go do komputera (na przykład aby wyświetlić ekran na rzutniku), należy tylko podłączyć go do wolnego portu USB w komputerze i zainstalować darmowe oprogramowanie współpracujące. [Link do vernier.com/downloads]